Mobil Multi-Vehicle Atf 1L

42,00

Opis

Mobil Multi-Vehicle Atf 1L

Mobil – Płyny eksploatacyjne

Mobil Multi-Vehicle ATF op. 1LCechy i zaletyZalety oferowane przez Mobil Multi-Vehicle ATF w porównaniu z olejami przekładniowymi niższej jakości to:• Długa żywotność płynu i długa żywotność przekładni• Wyjątkowa stabilność oksydacyjna i odporność na degradację chemiczną• Doskonałe właściwości przepływu w niskich temperaturach rozruchu i wysokich temperaturach roboczych• Doskonałe właściwości smarne zapewniające cichą pracę, płynną zmianę biegów i doskonałą ochronę przed zużyciem• Doskonała stabilność lepkości (wysoki wskaźnik lepkości), aby zapewnić odpowiednie smarowanie bez nadmiernego rozcieńczania w ciężkich warunkach pracy w wysokich temperaturach lub gęstnienia w niskich temperaturach początkowych• Niezawodna ochrona przed rdzą i korozjąAplikacjeMobil Multi-Vehicle ATF spełnia potrzeby szerokiej gamy konstrukcji skrzyń biegów i zastosowań wspomagania kierownicy. Zalecany przez ExxonMobil do stosowania w zastosowaniach wymagających Dexron III, Allison C-4, Ford Mercon i Mercon V. Mobil Multi-Vehicle ATF nie jest zalecany do stosowania w przekładniach CVT lub DCT.Mobil Multi-Vehicle ATF jest zalecany przez ExxonMobil jako odpowiedni do stosowania w wielu zastosowaniach w automatycznych skrzyniach biegów, wspomaganiu kierownicy oraz u producentów pojazdów, w tym:• transmisje Aisin Warner: JWS 3309;• Allison: C4; TES-295; TES-389• Audi/VW: G 052 990; G 055 025; G 055 005; G 055 162; G 055 540; G 052 025 A2; G 052 055; G 052 533; G 060 162 (A1, A2, A6); G US 000 162• Bentley: PY112995PA• BMW: ATF-3+; 81 22 9 400 272/275; 81 22 9 407 858/859; 83 22 0 024 249/359; 83 22 0 026 922; 83 22 0 142 516; 83 22 0 397 114; 83 22 0 402 413; 83 22 0 403 248; 83 22 0 403 249; 83 22 2 152 426; 83 22 2 289 720; 83 22 2 163 514; 83 22 2 305 397; 83 22 7 542 290; 83 22 9 407 765; 83 22 9 407 807• Chryslera: ATF+; ATF+2; ATF+3; ATF+4; MOPAR AS68RC; MB236.12; P/N 05127382AA; 68043742AA; 68157995AA; SP-III• Ford: Mercon V; Mercon LV; WSS-M2C922; WSS-M2C922-A1; XT-10-QLV [LV]; XT-2-QDX [M]; XT-2-QSM [Syn]; -DM [V]; -DSP [SP]; XT-8-QAW [Premium]; XT-9-QMM5 [FRN5]• GM: Dexron VI; Deksron III; T-IV; ATF Saturn T-IV; AW-1; Saturn II; Saturn IID; Saturn IIE; Saturn IIIG; Saturn IIIH; Saturn VI; 12378515 [Syntetyczny]; 19 40 700; 19 40 767; 21005966 Skrzynia biegów; 22717466; 88863400; 88863401; 88900925; 9986195; Saturn Typ A Sufiks A; Typ 3.0; Typ 3.1• Honda/Acura: ATF-Z1, ATF DW-1• Hyundai/Kia: SP-II; SP III; CZARNOGIEŁDZIARZ; SP-IV-RR; SPH-IV; NWS 9638; Kia Czerwony-1; oryginalny ATF; JWS-3309 T-4; 040000C90SG; UM040 CH20 Czerwony-1• Isuzu: ATF II; ATF III; oryginalny ATF; 08200-9001• Jaguar: płyn 8432; JLM 20238; JLM 20292; JLM 21044; K-17; WSS-M2C922-A1• Land Rover: TYK500050; LR0022460: LV• MAN: 339 V1; 339 Z1; 339 Z2; 339A; 339D; 339F• Maserati: 231603• Mazda: ATF-MV, FZ; F-1; FW 6A EL; FW 6AX EL; JWS3317; M-5; M-III; Typ T-IV• Mercedes: MB 236.10; MB 236,11; MB 236.12; MB 236,14; MB 236,15; MB 236,3; MB 236,41; MB 236,5; MB 236,6; MB 236,7; MB 236,8; MB 236,9; MB 236,91• Mitsubishi: SP-II; SP-III; DiaQueen ATF J3; DiaQueen ATF J2; MS991156; DiaQueen ATF-PA• Nissan: Matic D; Matic J; Matic K; Matic S; Matic W; Nissan 402• Peugeot: PSA Peugeot Citroën Z 000169756• Porsche: 000 043 204 41; 000 043 205 09; 000 043 205 28; 000 043 304 00; 999 917 547 00 (A2);• Renault: Matic D2• Renk: oryginalny olej• Saab: 3309 – T-IV; 93 165 147 – AW-1• SSANG YONG: DSIH 5M-66• Subaru: Subaru ATF; Subaru ATF-HP; K0140Y0700• Suzuki: 3314; 3317• Toyota/Lexus: T; T-III; T-IV; WS; F Z; Typ D-III; Typ T-IV• transmisje Voith: H55.6335; Svc Bltn # 013; Svc Bltn #118• Volvo: 1161521; 1161540 / 1161640; 1273,41• ZF: ATF ZF Lifeguardfluid6; Płyn ATF ZF Lifeguard8; TE-ML 03D; TE-ML 04D; TE-ML 11A; TE-ML 11B

bmw m3 gtr otomoto, interfejs diagnostyczny bluetooth android, dobre opony zimowe, otomoto honda prelude, bmw x3 czy x5, wrocław poznań, r32, isdera commendatore, audi s4 2021, filtr kabinowy kia ceed gdzie jest, kompresor silnik, nissan skyline r33

yyyyy